HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: FailsForDays

DRUNK HAIRCUT FAILS OF 2018 | FUNNY CRINGE COMPILATION

271 ratings | 34802 views
Hey everyone, this video shows exactly why you should not get drunk when you need a haircut. It can go terribly wrong. Outro Music Used: https://www.youtube.com/watch?v=83BwAy7jB9c&spfreload=10 Which one is your favorite? Let us know in the comments and don't forget to submit your funny fail videos. SUBMIT YOUR VIDEOS TO: [email protected] Follow us on: FACEBOOK • http://bit.ly/2gMX1th INSTAGRAM • http://bit.ly/2gQMxMY TWITTER • http://bit.ly/2wMneBz
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (43)
Old Childhood (19 days ago)
3:09 Autotune just kicked in.
Ike_ Nike (1 month ago)
5:26 Laughed so hard she farted 🤣
Marie Preston (2 months ago)
That first vid is fuckn foul
TeaQueen IsHERE (2 months ago)
The girl with orange hair, her teeth are so gross wtf she mustn't get her 6month check up and her hair is horrible
Andrew Rios 2 (2 months ago)
The first one is just messedup
champer slimmerthannone (2 months ago)
the second one looks like a jack-o'-lantern!
Seema Awla (2 months ago)
The first one make ma laugh my socks off
elizabeth greene (2 months ago)
"do you ever wanna have sex again"lol
Lonely Person (2 months ago)
5:03 I love their reactions and laughs especially the wheeeeze
No Life (3 months ago)
Why are they shaving the guys hair it may seem funny to them but not him
No Life (3 months ago)
( not to be rude )
Ivy Swab (3 months ago)
Lol
MiQuel Quiles (3 months ago)
The first video really pissed me off the guys asleep and they're going to do him like that really I hope one day he gets them back and cuts off all their hair still funny but it pissed me off at the same time
Dragon Mad (3 months ago)
Pause it at 9:15 doesn’t her hair look like she ready for prom
Pegasus Potato (3 months ago)
3:01 pause and XD
Maisie Evans (3 months ago)
The 1st one looked like pennywise with dat cut
Avahlei Schuyler (3 months ago)
Maisie Evans I was gonna say that!
maybeDOS (4 months ago)
"taste looks nasty"
Eryn Boschieri (4 months ago)
Omg the second one with the girl and the orange hair, scared the living daylights out of me
Mabel Littlewood (4 months ago)
I remember once when I was really little and my brother was like do you want a hair cut!? I was like yes! So then he cut a knot out of my hair and put it in a plastic bag and gave it to me.
Beyza Nur (4 months ago)
Does the first girl have a problem with her teeth? i mean, WHAT IS SHE DOING
Anna (4 months ago)
It's just hair!
Mabel Littlewood (4 months ago)
Anna your right you can look absolutely beautiful with, without hair or with absolutely crazy hair but it's still really funny 😂
Joanna Herrick (4 months ago)
That first Dude was a good sport about it, someone you'd Wana drink with!😂
Amira Noureddine (5 months ago)
i dont see fails...
Spooky Lindsey DaSavage (5 months ago)
What’s the second girls name lmao
Random Reagan (1 month ago)
Probably drunken ass XD not to be mean 😂😂
kai russell (5 months ago)
1:07 my friend did the same thing to my other friend. My friend wakes up the next morning looks the mirror and is fuming! Breaking shit, saying he's gonna kill who ever did it, walking around with a knife. We were all still laughing at him ... then the person who actually did it, said he did it himself said " he wanted to be Mr T for Halloween " meanwhile its like November third. He started to believed it and then he's asking us, the rest of the people who were there if its true and we all just went along with it. Funny times... And yes he's was the most gullible person ive ever meet in my life... Another time, a homeless person literally talked him about of his Jordan's. He said he wanted to see what size shoe he was, and that he was about to go buy some. My friend lets him try them on, when he pushes my friend over, then runs to a gravel parking lot, then around a building. We were like " Jerry wtf!?! Who tf doesn't know what size shoe they are !?! he had fucking shoes on!!? He can try them on in the store! "
Avahlei Schuyler (3 months ago)
kai russell so who did it is alive...?
Theslimey_ Puppy (5 months ago)
The second fail was my favorite! “I look like that thing in Nemo with a light on my head!” Seconds later......... “ Oww that was my cough drop”
alx srps (5 months ago)
The 1st girl wasn't even drunk, she's just a feminist
Damien Reyna (5 months ago)
They made the guy in the first video look like Krusty the 🤡
xXKittyXAngelXx o (5 months ago)
You are awesome!! XD ♥️
I HAVE A POTATO YOLO (5 months ago)
I am officially back miss u love your videos keep it up i was moving out from canada to america
FailsForDays (5 months ago)
Welcome back <3
Scrachie_Gaming (5 months ago)
You are literally the comedy god!!
Shelly Ines (5 months ago)
fun and funny
BandHful (5 months ago)
The last girl's updo is actually totally cute, not a fail at all
Neiyko Blgs (5 months ago)
Min 6:51 Corte Al Estilo El Brayan
BlackHippe (5 months ago)
What the fuck?
Birdgit Mayse (5 months ago)
So funny!!
I ship Tyler and Josh (5 months ago)
Love you!!!!! ❤️❤️❤️❤️✌️
Sam The Panda (5 months ago)
XD (thx for the ❤️)

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.