HomeЛюди и блогиRelated VideosMore From: Strike King

Strike King 2017 New Product Video

559 ratings | 81590 views
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (49)
Rex Chan (9 months ago)
We have a brand new concept product which can measure your catch by taking photo for them with your smart phone, and it's easy to showed off your catches and check the weather forecast. Now we want your review video. Reply or email me to [email protected] to apply the free samples. Search "trophish" on facebook or visit www.trophish.com to learn more.
James Hutcheson (10 months ago)
By far my favorite pro. Dude is funny.
Britton Pankratz (10 months ago)
At 8:30.....Did he just say "vivrant" colors?
Nicholas Holder (10 months ago)
Mr. Hackney you are probably one of my favorite anglers and certainly in the top 5 you are a bad dude and I wish you were my cousin or brother so we could live that cajun life and just fish but I've had a tough time with strike king lures lately. their soft plastics are awesome but the hooks they use on the hard baits suck. I've missed some awesome fish because of the cheap hooks they manufacture their baits with. I accept some responsibility but at the same time you know when its equipment failure. hope y'all grab the bull by the horns and bring bass fishing and manufacturing back here to this great country the USA. I hope all y'all all live the American dream but at least at the cost of a superior product and not the cost of a Chinese made inferior item that has a nice paint job. love you Greg Hackney and you know where I'm coming from because you seem to be raised right
OUTLAW (11 months ago)
Hi
9 h (11 months ago)
Hi
Robert Fulton (1 year ago)
Does Hackney have his own youtube?
Justin Kehler (1 year ago)
Lol if you wanna be cool... your a jackass
belldn3 (1 year ago)
Funny as hell.
The Top Water King (1 year ago)
I love strike king lures and will hopefully be a pro for them one day
Grand Wonder (1 year ago)
If Strike King is so innovative then why it copies other lure manufacturers, such as Keitech?
Nerdy Herper (1 year ago)
yup
Hill Country Bass TV (1 year ago)
Lmao i want the crappie bait for smallies
Bill Maguire (1 year ago)
The sunglasses where best product out of all
Wild Borego (1 year ago)
Hilarious
Michael7 Cline2 (1 year ago)
This has to be the best Strike King Bassmaster Elite Series 'Trophy' commercial advertising ever!!!
Jackson Steward (1 year ago)
All strike king does is copy everybody's ideas for baits
cpvenom (1 year ago)
Not sure if anyone knew this, but Hackney won the Bass Fest tournament.
Jackson Steward (1 year ago)
cpvenom lol 😂 funny
Levi Riddle (1 year ago)
Go get em HACK!
HookEm'Baits (1 year ago)
why are the KVD chunk colors so hard to find did they stop making PB&J?
what_goes_boom (1 year ago)
Vivrant! Ha!
Harold Rogers (1 year ago)
LOL. That damn Hack is a southern furniture salesman if I ever saw one😁
Adam S (1 year ago)
I've watched alot of videos on youtube and this has been one of my favorites. Really enjoyed all the new info on the products and Strike King is #1 in fishing lures and gear, hands down. And their customer service is superb, had issues with my S11 sunglasses and sent them in. They sent me a new pair plus 2 other new pairs, new Strike King hat, and catalog. So I got 3 pairs of S11 sunglasses, Strike king hat, so I now I spread the word of this amazing company. Not only do they have the best fishing lures available but they respect & reward their customers. That is very rare these days and I will always buy Strike King as long as im alive. BTW Hackney is a stud & cracks me up, Vibrant!!! They couldn't of picked anyone better to do the video. HACK ATTACK!
James Wilson (1 year ago)
What's your best crappie jig
reno anderson (1 year ago)
that crappie bait looks a little goofy. excited to see if it performs
AR Rivervalley (1 year ago)
Great job Hackney!! Very informative, funny and entertaining.
Fidel Cordova (1 year ago)
Y isn't Kevin on this lol
Chase Edmonston (10 months ago)
Fidel Cordova cause all he throws is cranks and hackney is on fire right now
Jake Morris (1 year ago)
What month of 2017 will these be released?That scissorshad would be so awesome for ice fishing jigging!
Reel Kidd Fishing (1 year ago)
Drop Shot Half Shell looks almost identical to the YUM Kill Shot
El Capitan (1 year ago)
It does.
Leo A. (1 year ago)
Did he have the drop shot hook upside down?
Jeffrey Davis Fishing (1 year ago)
Great Great GREAT stuff here! I'm a big fan of Hackney and he did a great job with this video. Keep up the great work Strike King!
Mark Polsky (1 year ago)
Hack is a trip! Looking forward to 2017!
Robert Grasso (1 year ago)
Hackney needs to do this every year he's too funny reading the script hahaha
iixSergioDark (1 year ago)
Robert Grasso he's shit
FishingwithJayce (1 year ago)
👍👍👍👍👍👍👍
Justin Thomas (1 year ago)
that guy is annoying
Justin Thomas (1 year ago)
dumb*......classic
fishtactv (1 year ago)
ur dum!
Brian Macallister (1 year ago)
got through 4:30 of the video.... rather read the catalog
James Rener (1 year ago)
love me some Hack attack
South Jersey Fishing (1 year ago)
Can't wait
Good job Hack Attack.
Ray C (1 year ago)
Can't wait to try some of the new stuff

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.